Wersja do wydrukuSend by emailWersja PDF

DEICHMANN laureatem „Overall Retailer of the Year 2013”

Obrazek
materiały prasowe
22 lutego 2014

Firma Deichmann otrzymała prestiżowy tytuł „Overall Retailer of the Year 2013”. Nagroda stanowi potwierdzenie innowacyjności, osiągnięć w ekspansji, udziału w rynku, konceptu, designu oraz sukcesu komercyjnego. Wyróżnienie to jest jednoczesnym ugruntowaniem mocnej pozycji firmy Deichmann na rynkach CEE w oczach partnerów biznesowych.

Nagrody „Retailer of the Year” przyznaje międzynarodowe jury, złożone z przedstawicieli największych w regionie centralnej i wschodniej Europy (wyłączając Rosję) firm developerskich, inwestorów, instytucji finansujących i handlu detalicznego. Przy podejmowaniu decyzji w kategorii „Retailer of the Year”, jury bierze pod uwagę innowacyjność, osiągnięcia w ekspansji, udział w rynku, koncept, design oraz sukces komercyjny. W tym roku to prestiżowe wyróżnienie otrzymała firma Deichmann.

„Firmie Deichmann udało się otrzymać kolejne, niezwykle ważne dla nas, wyróżnienie. Tytuł „Retailer of the Year 2013” to dla nas widoczny znak, że podejmowane przez nas działania - czyli sposób prowadzenia firmy jak i misja oraz sposób funkcjonowania sklepów zasługują na uznanie. To także zdecydowane ugruntowanie mocnej pozycji firmy Deichmann na rynkach CEE w oczach naszych partnerów

biznesowych. Pragnę także nadmienić, że w poprzednich latach wyróżniano nas już dwukrotnie tytułem „Fashion Retailer of the Year”, więc jak widać udaje nam się utrzymywać wysokie standardy. W zakresie polskiego rynku nasza sieć ma już opracowany plan rozwoju na najbliższe 5 lat. Mamy zamiar w dalszym ciągu rozwijać sieć Deichmann zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach liczących od 30 do 50 tysięcy mieszkańców” – komentuje przyznaną nagrodę Johannes Obersteiner, prezes Deichmann-Obuwie.

Aby wyjść potrzebom klientów naprzeciw, koncept sklepów Deichmann bazuje na systemie „Rack Room“. Cechą charakterystyczną tego konceptu jest to, że obuwie – podzielone na działy: damski, męski, sportowy i dziecięcy oraz posortowane według modeli - prezentowane jest w parach w ich oryginalnym opakowaniu. Oznacza to, że cały asortyment znajduje się na sali sprzedaży - średnio kilkanaście tysięcy par w każdym sklepie. Klient łatwo sam orientuje się, czy dany model dostępny jest w interesującym go rozmiarze. Nie musi pytać sprzedawcy o inną parę lub inny kolor. Idąc z duchem czasu firma proponuje klientom także nowoczesne rozwiązania takie jak sklep online, który umożliwia Klientom zakupy przez 24 godziny na dobę, nie wychodząc z domu. Klienci sklepu internetowego to przede

wszystkim mieszkańcy mniejszych miast, gdzie na dzień dzisiejszy nie ma jeszcze sklepów stacjonarnych. O atrakcyjności sklepu decyduje jego szeroka oferta oraz szybka i bezpłatna dostawa. On-line można kupić buty damskie, męskie, dziecięce i sportowe, a także torebki. Ceny nie różnią się od cen w tradycyjnych sklepach Deichmann, a zamówione towary dostarczane są bezpłatnie na terenie całej Polski w 48 godzin