Wersja do wydrukuSend by emailWersja PDF

II sesja Retail Congress 2014 pod znakiem Shopping Experience

Obrazek
30 października 2014

Prelekcje drugiego bloku tematycznego „Shopping Experience” będą dotyczyć obszarów, które kształtują odczucia klienta wobec marki. W koncepcji tej znaczenie mają m.in. takie elementy jak: atrakcyjna przestrzeń handlowa, łatwość dojazdu, czas oczekiwania w kolejce czy kontakt ze sprzedawcą. W trakcie sesji słuchacze dowiedzą się jak skutecznie kreować pozytywne doświadczenia klientów, aby byli wobec sklepu czy marki lojalni, a w konsekwencji sprzedaż plasowała się na oczekiwanym poziomie.


Pierwszego dnia Targów RetailShow, 19 listopada 2014, odbędzie się V edycja konferencji Retail Congress 2014, podczas której najlepsi specjaliści zaprezentują trendy w projektowaniu sklepów różnego formatu, opowiedzą o sposobach kreowania pozytywnego doświadczenia zakupowego klienta oraz przedstawią najnowszy model sprzedaży wielokanałowej.

Zapraszamy przedstawicieli wszystkich sieci handlowych i właścicieli sklepów do udziału w konferencji.
Konferencja podzielona jest na trzy sesje tematyczne:

SESJA I: SHOP CONCEPTS

- Koncept sieci sklepów. Podstawowe elementy, przykłady funkcjonalne i estetyczne, ABC konceptu. - Dariusz Gocławski, A+D
- Wizerunek Marki – jak się wyróżnić - Michał Górski, Schwitzke Górski Sp. z o.o.

- Strefa food-to-go - mała inwestycja, duży zysk.

SESJA II: SHOPPING EXPERIENCE

- Jaki SEX* ma Twoja firma? *Shopping EXperience - Branch Brothers, Bartłomiej Dudka
- Między półkami. Badania konceptów sklepów pod kątem potrzeb konsumentów - Agnieszka Górnicka, INQUIRY
- Jak marketing wizualny w sklepie wpływa na sposób myślenia klientów i ich decyzje zakupowe. - dr Marek Borowiński
- Lojalność - najnowsze narzędzia. - Tomasz Mąkowski, RRC Poland Sp. z o.o.

SESJA III: OMNICHANNEL RETAILING

- Omnichanel w praktyce. - Mateusz Falkowski, FACT-Finder Partner Polska
- Kształtowanie polityki cenowej w sprzedaży wielokanałowej. - Dr Maciej Kraus, fernPartners
- Zarządzanie płatnościami w sprzedaży wielokanałowej. - SIX Payment Services
- Social media marketing.

Dla przedstawicieli sieci handlowych i właścicieli sklepów obowiązują specjalne ceny kart wstępu:
Udział 1 osoby w konferencji 390 zł,
Pakiet VIP: udział 1 osoby w konferencji i afterparty - 590 zł.
Przy zgłoszeniu 3 osób obowiązują rabaty.

W cenę karty wstępu na konferencję wliczony jest nieograniczony dostęp do bloków tematycznych i paneli konferencji, kawa, lunch, komplet materiałów konferencyjnych oraz pakiet publikacji ECP Polska: kwartalnik The Perfect Store Magazine, Raport: Handel oraz Raport: Shopping Centres in Poland.

Miejsce: Sala konferencyjna C1 na I piętrze w Centrum EXPO XXI. Liczba miejsc ograniczona.
Informacji nt. rejestracji udzielają:
Ewelina Baprawska, E: ebaprawska@ecppolska.pl, T: 22 865 0435
Aneta Szkiłądź, E: aneta@ecppolska.pl, T: 22 865 0500
Łukasz Krajewski, E: lkrajewski@ecppolska.pl, T: 22 865 0436