Consulting

18 stycznia 2016
Aby na karnawałowym balu wyglądać olśniewająco, nie trzeba wydawać fortuny na drogie sukienki. Na rynku przybywa internetowych wypożyczalni. Bez wychodzenia z domu, spośród wielu modeli znanych polskich i zagranicznych marek można wybrać ten jeden wyjątkowy. Za granicą...
Obrazek
28 listopad 2015
Makijaż z użyciem kosmetyków hipoalergicznych to rozwiązanie dla tych kobiet, które mają skórę wrażliwą i skłonną do podrażnień. Specjalne serie podkładów, pudrów, szminek i cieni do rzęs z powodzeniem mogą być stosowane przez alergik...
Obrazek
24 listopad 2015
Podobno jako pierwsza buty na wysokich obcasach założyła Katarzyna Medycejska w 1533 roku. Jednak moda na szpilki rozpoczęła się znacznie później, wraz z upowszechnieniem się kina. Szpilki podkreślały kobiecość aktorek, a oglądające je panie chciały dorównać swym seksapilem gwiazdom...
13 listopad 2015
Podobizny Żołnierzy Wyklętych, kotwica Polski Walczącej, herb II Rzeczypospolitej, symbol Związku Jaszczurczego czy odznaka Dywizjonu 303 – to tylko niektóre z motywów, które często spotkać można na koszulkach, bluzach oraz innych elementach ubioru.  
Obrazek
4 sierpnia 2015
Nie pół godziny lub godzinę, ale aż 40 godzin potrzebuje dziś kobieta na zakup np. torebki czy sukienki. Powód? Na zwykłe kupowanie składa się dziś aż 10 dodatkowych aktywności m.in. sprawdzanie cen on-line, próbne selfie w przymierzalni, konsultacje SMS-owe z koleżanką  i...
26 grudnia 2014
Perspektywy początku nowego roku zaznaczają się utrzymaniem wystudzonych prognoz tempa rozwoju rynku. Jak pokazują najnowsze wyniki badania Randstad i TNS „Plany Pracodawców”, nie pozostaje to bez wpływu na rynek pracy - firmy są nieco mniej skłonne do otwierania nowych etatów, za to skupiają...
Obrazek
28 listopad 2014
Nagrody rozdane: dwa konkursy na największych targach wyposażenia, technologii i usług dla handlu w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
Obrazek
27 listopad 2014
Przez dwa dni Centrum EXPO XXI w Warszawie było miejscem, gdzie przedstawiciele sieci handlowych prowadzili rozmowy biznesowe z wystawcami i dostawcami dla branży retail. Zapoznali się z nowościami i trendami wyposażenia i projektowania sklepów oraz uczestniczyli w inspirujących konferencjach i...
Obrazek
30 października 2014
Prelekcje drugiego bloku tematycznego „Shopping Experience” będą dotyczyć obszarów, które kształtują odczucia klienta wobec marki. W koncepcji tej znaczenie mają m.in. takie elementy jak: atrakcyjna przestrzeń handlowa, łatwość dojazdu, czas oczekiwania w kolejce czy kontakt ze sprzedawcą. W...