Wersja do wydrukuSend by emailWersja PDF

Cherries – nowa pozycja pośród polskich marek odzieżowych

Obrazek
materiały prasowe
Cherries – nowa pozycja pośród polskich marek odzieżowych
Cherries – nowa pozycja pośród polskich marek odzieżowych
Cherries – nowa pozycja pośród polskich marek odzieżowych
Cherries – nowa pozycja pośród polskich marek odzieżowych
Cherries – nowa pozycja pośród polskich marek odzieżowych
2 września 2014

Cherries to nowa polska marka dla kobiet ceniących elegancję i wygodę.

Projekty to połączenie najwyższej jakości naturalnych tkanin (jedwab, kaszmir, wełna), subtelnych ozdobników i perfekcyjnego wykończenia.

Kolekcja 2014/2015 to linia uniwersalnych sukienek, które powstały z myślą o kobietach dbających o elegancki wygląd w pracy, jak i tych pragnących wyróżnić się podczas wieczornych wyjść.

Projektantka i właścicielka marki jest - Aleksandra Adamczewska-Krych zdradza, że na specjalne zamówienie możliwa jest personalizacja poszczególnych modeli zgodnie z życzeniem i wizją klientek. Pozycja godna uwagi!