Wersja do wydrukuSend by emailWersja PDF

Colliers International wprowadza do Polski nową markę modową

Obrazek
5 października 2017

NISSA, jedna z najpopularniejszych rumuńskich marek modowych, weszła na polski rynek latem tego roku. Jej pierwszy sklep o powierzchni 86 mkw. został otwarty w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Colliers International reprezentował NISSA w negocjacjach umowy najmu.

 

NISSA oferuje szeroki wachlarz wysokiej jakości produktów dla kobiet w przystępnej cenie, w tym eleganckie ubrania, torebki, buty i akcesoria. Rumuńska marka ma na celu promowanie wizerunku nowoczesnej, aktywnej, niezależnej i wyrafinowanej kobiety.

 

— Cieszy nas, że doradzaliśmy marce NISSA przy wynajmie powierzchni i ułatwiliśmy jej ekspansję na polski rynek. Znajomość lokalnego rynku i umiejętność odczytywania potrzeb klientów sprawia, że na każdym etapie procesu najmu jesteśmy w stanie zapewnić rozwiązania szyte na miarę, które pomagają klientom podejmować najlepsze decyzje dla ich biznesu — mówi Anna Radecka, Associate Director, Dział Powierzchni Handlowych, Colliers International. —Transakcja z NISSA dowodzi, że polski rynek jak magnes przyciąga zagraniczne marki modowe i ma duży potencjał wzrostu, dlatego można spodziewać się kolejnych debiutów — dodaje Anna Radecka.

 

Pierwsza kolekcja marki modowej NISSA została

zaprezentowana w 2002 r. Odtąd firma dynamicznie się rozwija i obecnie posiada 16 sklepów w Rumunii. Ponadto NISSA zwiększyła swoją obecność na światowych rynkach poprzez sieć dystrybutorów i agentów w wielu krajach Europy, a także na Bliskim Wschodzie. NISSA zyskuje również na popularności wśród internetowych klientów – od trzech lat  zwiększa sprzedaż online o ponad 50% rocznie.