Wersja do wydrukuSend by emailWersja PDF

Coraz szersza oferta modowa Sukcesji

Obrazek
Coraz szersza oferta modowa Sukcesji
19 lutego 2015

Do grona najemców łódzkiej Sukcesji dołączyły kolejne marki. To m.in. włoski multibrand Piazza Di Moda wraz ze swoim nowym konceptem Piazza Di Moda Young, które będą pierwszymi butikami tych marek w województwie łódzkim oraz sieć CCC – lider polskiego rynku sprzedaży obuwia. Jeden z większych lokali z branży modowej w łódzkiej Sukcesji będzie należał do szwedzkiej firmy H&M, która zwiększyła powierzchnię najmu o dodatkowe 463 m2. Teraz, na dwóch poziomach galerii handlowej, zajmie łącznie 2 256 m2.


Sukcesja konsekwentnie realizuje przyjętą strategię komercjalizacji, pozyskując kolejne debiutujące w mieście marki. Piazza Di Moda to największe w Polsce centrum mody włoskiej, skupiające kolekcje ponad 60 wyjątkowych marek, m.in. Tombolini, Santoni, Pal Zileri oraz Seventy. Multibrand oferuje w krótkich seriach: odzież, obuwie oraz szeroką linię dodatków i akcesoriów. Odpowiedzią firmy na zapotrzebowanie rynku na wysokiej jakości włoską odzież dostępną w przystępnych cenach stał się zupełnie nowy koncept – Piazza Di Moda Young. Oferta tego sklepu skierowana jest do młodych, świadomych własnego stylu osób. W

salonie dostępne będą kolekcje takich marek jak m.in. Imperial, Viu, Sorbino oraz Exibit.

- Multibrand Piazza Di Moda znajdzie się na parterze naszego obiektu, w głównej alei modowej, zajmując powierzchnię 312 m2, a koncept Piazza Di Moda Young będzie mieścił się w lokalu o powierzchni 450 m2 na pierwszym piętrze. To kolejne marki, które debiutują na łódzkim rynku, wpływając na konkurencyjność oferty Sukcesji – mówi Damian Sudół, dyrektor do spraw wynajmu.

Do debiutujących na łódzkim rynku marek, które są już obecne na liście najemców Sukcesji należą również Briju, Świat Zabawek, Sports Direct, iDream, Pako Lorente, Zaps oraz Mount Blanc.

Otwarcie Sukcesji zaplanowane jest na III kwartał 2015 roku. Dodatkowe informacje na www.sukcesja.eu