Wersja do wydrukuSend by emailWersja PDF

Pełna mobilność w obsłudze serwisowej klientów - bezpłatny webinar z cyklu „Omnichannel w praktyce”

Obrazek
25 września 2017

28 września odbędzie się kolejny bezpłatny webinar z cyklu „Omnichannel w Praktyce”. Tym razem tematem szkolenia będzie mobilność w obsłudze serwisowej. Podczas spotkania zostaną zaprezentowane funkcjonalności aplikacji na urządzenia mobilne do planowania wizyt serwisowych, przeglądów gwarancyjnych, napraw i montaży a także przygotowywania i przechowywania dokumentacji.

 

Zarejestruj się już teraz i weź udział w szkoleniu: http://webinary.comarch.pl/serwisowa-obsluga-klienta/ .   Webinar odbędzie się 28 września 2017 o godzinie 11:00. Podczas spotkania będzie funkcjonował czat, za pomocą którego można zadawać specjalistom pytania związane z tematyką omnichannel.

 

Uczestnicy spotkania dowiedzą się m.in. jak wykorzystać aplikacje mobilne w swoim dziale serwisowym, jak sprawnie zarządzać działem serwisu przy użyciu technologii mobilnych, oraz jak weryfikować pracę mobilnych pracowników oraz przekazywać im ważne informacje.

 

- Praca serwisantów to kolejny obszar, który z powodzeniem może być obsługiwany przy użyciu rozwiązań mobilnych. Wystarczy smartfon lub tablet oraz aplikacja mobilna, a pracownicy działów serwisowych zyskują dostęp do dokumentacji i historii działań z urządzeniami kontrahentów, łącznie z harmonogramami przeglądów gwarancyjnych W trakcie wizyty serwisowej mogą

np. zlecić wykonanie zdjęć sprzętu przed i po naprawie czy też wypełnienie wymaganego protokołu serwisowego. Zapraszam do udziału w webinarze. Zaprezentujemy Państwu aplikacje Comarch Mobile, które dają możliwość także elastycznego dostosowania funkcji i danych udostępnianych pracownikom serwisowym w zależności do potrzeb danej branży - mówi Joanna Dymek, product manager Comarch Moblie.

 

Już teraz możesz zapisać się na kolejne webinary z cyklu "Omnichannel w praktyce". W kolejnych miesiącach poruszane będą zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa danych oraz zmian w prawie, które od 2018 roku dotyczyć będą wszystkich mikroprzedsiębiorców.

 

O Comarch ERP

 

Comarch to firma technologiczna zajmująca się optymalizacją procesów biznesowych od 22 lat. Jednym z oferowanych rozwiązań są systemy klasy Enterprise Resource Planning (ERP). Oferta Comarch ERP to nowoczesne rozwiązania do zarządzania procesami biznesowymi dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Uniwersalność i elastyczność produktów pozwala podnieść efektywność organizacji dzięki mobilnym aplikacjom, narzędziom e-commerce, business intelligence oraz możliwości gromadzenia i bezpiecznego przechowywania danych w Chmurze Comarch. Rozwiązania Comarch ERP są stale rozwijane i dostosowywane do zmieniających się modeli biznesowych a także zgodne z trendami Internetu Rzeczy i Przemysłu 4.0.

 

Dzięki dynamicznemu rozwojowi działalności krajowej i zagranicznej mocno rośnie liczba podpisywanych kontraktów oraz realizowanych wdrożeń. Wśród klientów, którzy


postawili na Comarch ERP są m.in.: Gerda, Muszynianka, Ustronianka, OSHEE Polska, LAKMA, Krakchemia SA, Greenpoint, RayObuwie, Printepms, NeoNail(Cosmo group) oraz reprezentanci innych kluczowych gałęzi rynku.