Wersja do wydrukuSend by emailWersja PDF

ZALANDO PREZENTUJE EKSKLUZYWNĄ SUKIENKĘ NA NOWY SEZON

Obrazek
ZALANDO PREZENTUJE EKSKLUZYWNĄ SUKIENKĘ NA NOWY SEZON
9 marca 2015

Berlin. 9 marzec 2015. Na zewnątrz już czuć wiosnę! Nadszedł czas świętować tę długo wyczekiwaną porę roku, najnowszą kolekcją Wiosna/Lato 2015. Fani wielkiej mody mogą dodać odrobinę świeżości swojej garderobie dzięki szerokiemu asortymentowi oferowanemu na Zalando. Ulubiony przez Polaków sklep internetowy we współpracy z brytyjską marką Closet stworzył idealną kwiecistą sukienkę na potrzeby kampanii na nowy sezon.


Wiosna jest idealną porą roku, aby obudzić swoje zmysły na nowe inspiracje. Bezchmurne niebo, kwitnące drzewa, ćwierkające ptaki rozbudzają wyobraźnię, aby mogła ona wejść w błogi stan wiosennej aury. Dlatego kwieciste wzory panują na ulicach wszystkich stolic mody. Motto z lat 70’tych „flower i girl power” ponownie inspiruje kobiety w całej Europie w wyborze ubrań na nadchodzący sezon.

Zalando i Closet rozumieją aktualne trendy i dlatego razem stworzyli sukienkę pełną delikatnych kwiecistych printów. Magnolie, storczyki, liście olchy, które zdobią ten ekskluzywny dla Zalando produkt, na pewno dodadzą świeżości wiosennym kreacjom.

“Zalando oferuje ponad 1500 marek odzieżowych i obuwniczych dostarczanych prosto do domu. Naszą nową kampanią pragniemy

pokazać, że dzięki szerokiemu asortymentowi możemy zrealizować każde modowe marzenie. Sukienka przedstawiona w nowym spocie telewizyjnym jest ekskluzywnie dostępna na Zalando” podkreśla Carsten Hendrich, Vice President Brand Marketing Zalando.

W sklepie internetowym można znaleźć najnowsze trendy na wiosnę w tym: jeans, szalone lata 70-te, militaria, kwieciste aplikacje. Dzięki darmowym dostawom i zwrotom, we własnym domowym zaciszu można zamówić swoje ulubione artykuły. Potrzeba więcej czasu na podjęcie decyzji zakupu? Nie ma problemu. Na Zalando można w ciągu 100 dni zwrócić towar, a kurier odbierze go w dogodnym miejscu i czasie.

Kampania Wiosna/Lato 2015 jest aktualnie dostępna na wszystkich platformach w tym: Zalando.pl, Facebook, Youtube, Twitter, Instagram. Reklama telewizyjna została wyreżyserowana przez “Noe from Paris”, natomiast efekty specjalne z motywami kwiatowymi zostały wyprodukowane przez MPC London.